Program lojalnościowy


Program lojalnościowy - zbieraj punkty i wybieraj nagrody!

 

Jeśli wracasz do naszego sklepu na kolejne zakupy - ten program jest dla właśnie Ciebie!

Jeśli jesteś naszym stałym klientem, a jeszcze się nie zarejestrowałeś, zrób to teraz (REJESTRACJA) i kupuj szybciej i taniej!

1 punkt = 1 zł.

 

Jak zdobyć punkty?

1. Zarejestruj się i zrób zakupy w naszym sklepie. Za każde wydane 30 zł otrzymasz 1 punkt. Pamiętaj, że punkty naliczane są po zakończeniu realizacji zamówienia.

2. Zapisz się na newsletter. Wtedy otrzymasz od nas 10 punktów.

 


Jak wymienić punkty? 

1. Zaloguj się do swojego konta.

2. W panelu klienta znajdziesz informacje odnośnie ilości zebranych punktów. Kliknij „Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty”.

 

3.  Wyświetlona zostanie lista produktów dostępnych na wymianę oraz ilość potrzebnych na nie punktów.

 

4. Zmień opcję wyświetlenia na „dostępne dla mnie”. Wtedy wyświetlona zostanie lista produktów dostępnych w ramach zebranej przez Ciebie ilości punktów.
Zdecyduj, czy chcesz wymienić punkty już teraz, czy chcesz zbierać je dalej.
Jeśli na liście znajduje się interesujący Cię produkt, kliknij „wymień”.

 

5. Zostaniesz przekierowany na kartę produktu. Kliknij "wybierz" i z rozwiniętej listy wybierz interesujący Cię wariant produktu. Następnie kliknij wymień i czekaj na kontakt z naszej strony.

 

6. Jeśli posiadasz wystarczającą ilość punktów, wybrany produkt zostanie dołożony do Twojego bieżącego zamówienia, lub wysłany oddzielną paczką.

_____________________


Zasady:

Program obowiązuje tylko klientów zarejestrowanych.

Punkty naliczane są po zakończeniu realizacji zamówienia.

Program PUNKT nie dotyczy produktów, które w danej chwili objęte są promocją, wyprzedażą, przeceną.

Program PUNKT nie obowiązuje przy zamówieniach objętych innymi formami rabatowania (np. w formie obniżki ceny lub np. dodatkowych produktów dodawanych do zamówienia itp.)

Punkty przyporządkowane są do danego profilu klienta i nie można ich przenosić do innego profilu.

W przypadku anulacji zamówienia przez klienta, punkty nie zostaną przyznane.

W przypadku rezygnacji przez klienta z części zamówienia, obsługa sklepu przyznaje punkty za zrealizowaną część zamówienia.

W przypadku zwrotu produktu lub bezpodstawnej reklamacji, punkty przyznane wcześniej za dany produkt zostaną odjęte z puli punktów, którymi klient dysponuje.

Punkty można wymienić na produkty niezależnie od składanego zamówienia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium