Sklep Dluta.pl
Koszty i sposoby dostawy

Koszty wysyłki

 

Złóż zamówienie powyżej 499,00 zł, a otrzymasz DARMOWĄ DOSTAWĘ dowolnie wybranym kurierem!

 

Jeśli zależy Ci na TANIEJ WYSYŁCE, w koszyku wybierz Paczkomaty Inpost.

Zapłacisz wtedy tylko 12,00 zł

 

 Dla zamówień nieobjętych darmową dostawą koszt wysyłki wynosi:

Pocztex 2.0   16,00 zł
Kurier DHL 18,00 zł
Kurier DHL - dostawa do punktu 16,00 zł
Kurier InPost 20,00 zł
Paczkomaty InPost 12,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Do samodzielnego wydruku (bon)  0,00 zł

 

Kalkulator usług zagranicznych

 

Do kosztu wysyłki należy doliczyć koszt płatności, który jest uzależniony od wyboru konkretnej opcji:

Pobranie (wszystkie formy dostawy) 0,00 zł
Przelew tradycyjny (wszystkie formy dostawy) 0,00 zł
Przelew natychmiastowy (karty płatnicze, Google Pay, BLIK) 1,18%
PayPo kup teraz, zapłać za 30 dni 1,18%
Raty Online - wyliczone według kalkulatora rat      1,18%
PayPal 2,90%

 

 

 

Sposoby i czas dostawy 

DHL
Przesyłka kurierska DHL

 

Termin doręczenia to z reguły 1-2 dni robocze (pn-pt).
W przypadku mniejszych miejscowości termin doręczenia może ulec wydłużeniu.
Odbiorca każdorazowo otrzymuje powiadomienie mailowe i SMS o nadaniu przesyłki.

Kuriera obowiązuje dostarczenie paczki pod adres wskazany na liście przewozowym. Może zadzwonić do klienta, ale nie jest to obowiązek.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki z powodu podania błędnych lub niekompletnych danych klienta.

Kurier podejmuje 2 próby doręczenia. Druga próba następuje nie później niż w trzecim dniu roboczym licząc od dnia pierwszej próby.
W przypadku nieobecności odbiorca otrzyma powiadomienie SMS o zaistniałym fakcie. Ma także możliwość przekierowania paczki do ServicePoint.
W sytuacjach awaryjnych (np. kiedy w oddziale brakuje kuriera lub w okresie wzmożonych wysyłek klientów) paczka może automatycznie zostać przekierowana
do najbliższego ServicePoint. Odbiorca otrzyma wtedy stosowne powiadomienie sms.
Znajdź ServicePoint

W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego towaru do sklepu,
sprzedawca skontaktuje się z klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie termin i koszt dostawy.



Odbiór przesyłki DHL 

Przy odbiorze przesyłki należy zwrócić uwagę, czy paczka nie jest uszkodzona.
W przypadku wyraźnego uszkodzenia należy bezzwłocznie sporządzić z kurierem protokół szkody, podając w nim dokładnie informacje
dot. stanu przesyłki, powstałych uszkodzeń i braków. Jeśli to możliwe, zalecamy przed otwarciem przesyłki porównać jej wagę faktyczną
z deklarowaną na dokumentach, a także wykonać dokumentację fotograficzną.
Kiedy przesyłka nie ma wyraźnych uszkodzeń, ale budzi jakiekolwiek wątpliwości, najlepiej przyjąć paczkę z tzw. zastrzeżeniem
i ew. w przypadku faktycznych uszkodzeń skontaktować się z oddziałem lub kurierem aby spisać protokół.
O powstałym zdarzeniu należy poinformować sklep, a protokół szkody przesłać na adres sklep@dluta.pl
Jest to jednym z warunków rozpatrzenia reklamacji.

Pocztex kurier 48
Pocztex 2.0


Termin doręczenia przesyłki to 1-2 dni robocze.
Jeśli odbiorca składając zamówienie poda nr telefonu, otrzyma powiadomienie SMS z numerem paczki i terminem doręczenia przesyłki.
Kurier podejmuje jedną próbę doręczenia.
W przypadku nieobecności odbiorcy, kurier pozostawia awizo, a paczka przez kolejne 7 dni oczekuje w UP podanym w awizo.
Kurierzy dostarczają paczki w następujących godzinach:
- do firm 8-16
- do osób prywatnych: 8-20.

Istnieje możliwość odbioru paczki w Urzędzie Pocztowym (Poste Restatne).
Podczas składania zamówienia prosimy o wpisanie w polu uwagi informacji "odbiór w punkcie" oraz podanie adresu Urzędu Pocztowego.

 

InPost kurier 

Kurier InPost

 Termin doręczenia przesyłki to 1-2 dni robocze.
Jeżeli odbiorca zaznaczy serwis e-mail i wpisze swój adres e-mail, to wówczas otrzyma
informację o doręczeniu paczki jak i również trudnościach w jej doręczeniu.
Odbiorca każdorazowo otrzymuje powiadomienie SMS o nadaniu przesyłki.

Kurier podejmuje dwie próby doręczenia.
W przypadku nieobecności awizo jest wysyłane na wskazany adres e-mail z zaznaczoną usługą e-mail, która jest darmowa.
Paczka oczekuje przez kolejne 3 dni robocze na odbiór w Oddziale InPostu, a następnie jest zwracana do nadawcy.

 

InPost paczkomaty

Paczkomat InPost

Termin doręczenia przesyłki to 1-2 dni robocze.
Po otrzymaniu wiadomości SMS, że paczka znajduje się w Paczkomacie, odbiorca ma 2 dni na jej odebranie.
Jeśli okres ten zostanie przekroczony, przesyłka trafia do Oddziału InPost, gdzie oczekuje na odbiór przez kolejne 3 dni robocze.
W przypadku nieodebrania przesyłki, paczka zostaje zwrócona do nadawcy.

Klienci, którzy posiadają aplikację InPost, wszystkie powiadomienia będą otrzymywać za jej pośrednictwem.

 

Odbiór osobisty
Odbiór osobisty


Odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie firmy w Drużynie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-15.
W tym przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy celem potwierdzenia dostępności produktów.

 


Wysyłka za granicę 

Wysyłka za granicę możliwa jest tylko za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie, w zależności od wagi paczki i kraju przeznaczenia.
W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.

 


 

POZNAJ FORMY PŁATNOŚCI DOSTĘPNE W DLUTA.PL

>>> KLIKNIJ TUTAJ <<<

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium