Czas i koszty dostawy

Koszt wysyłki

 

Złóż zamówienie powyżej 700,00 zł, a otrzymasz DARMOWĄ DOSTAWĘ!

Jeśli zależy Ci na TANIEJ WYSYŁCE, w koszyku wybierz: Paczkomat + Pobranie lub Przelew tradycyjny.

Zapłacisz wtedy tylko 15,00 zł

 

Dla zamówień do 699,00 zł brutto koszt wysyłki wynosi:

 

Do kosztu wysyłki należy doliczyć koszt płatności, który jest uzależniony od wyboru konkretnej opcji:

 

 

 

Sposoby i czas dostawy 

DHL
Przesyłka kurierska DHL

 

Termin doręczenia to z reguły 1-2 dni robocze (pn-pt).
W przypadku mniejszych miejscowości termin doręczenia może ulec wydłużeniu.
Odbiorca każdorazowo otrzymuje powiadomienie mailowe i SMS o nadaniu przesyłki.

Kuriera obowiązuje dostarczenie paczki pod adres wskazany na liście przewozowym. Może zadzwonić do klienta, ale nie jest to obowiązek.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki z powodu podania błędnych lub niekompletnych danych klienta.

Kurier podejmuje 2 próby doręczenia. Druga próba następuje nie później niż w trzecim dniu roboczym licząc od dnia pierwszej próby.
W przypadku nieobecności odbiorca otrzyma powiadomienie SMS o zaistniałym fakcie. Ma także możliwość przekierowania paczki do ServicePoint.
W sytuacjach awaryjnych (np. kiedy w oddziale brakuje kuriera lub w okresie wzmożonych wysyłek klientów) paczka może automatycznie zostać przekierowana
do najbliższego ServicePoint. Odbiorca otrzyma wtedy stosowne powiadomienie sms.
Znajdź ServicePoint

W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego towaru do sklepu,
sprzedawca skontaktuje się z klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie termin i koszt dostawy.



Odbiór przesyłki DHL 

Przy odbiorze przesyłki należy zwrócić uwagę, czy paczka nie jest uszkodzona.
W przypadku wyraźnego uszkodzenia należy bezzwłocznie sporządzić z kurierem protokół szkody, podając w nim dokładnie informacje
dot. stanu przesyłki, powstałych uszkodzeń i braków. Jeśli to możliwe, zalecamy przed otwarciem przesyłki porównać jej wagę faktyczną
z deklarowaną na dokumentach, a także wykonać dokumentację fotograficzną.
Kiedy przesyłka nie ma wyraźnych uszkodzeń, ale budzi jakiekolwiek wątpliwości, najlepiej przyjąć paczkę z tzw. zastrzeżeniem
i ew. w przypadku faktycznych uszkodzeń skontaktować się z oddziałem lub kurierem aby spisać protokół.
O powstałym zdarzeniu należy poinformować sklep, a protokół szkody przesłać na adres sklep@dluta.pl
Jest to jednym z warunków rozpatrzenia reklamacji.

Pocztex kurier 48
Poczta Kurier 48


Termin doręczenia przesyłki to 2 dni robocze.
Jeśli odbiorca składając zamówienie poda nr telefonu, otrzyma powiadomienie SMS z numerem paczki i terminem doręczenia przesyłki.
Kurier podejmuje jedną próbę doręczenia.
W przypadku nieobecności odbiorcy, kurier pozostawia awizo, a paczka przez kolejne 7 dni oczekuje w UP podanym w awizo.
Kurierzy dostarczają paczki w następujących godzinach:
- do firm 8-16
- do osób prywatnych: 8-20.

Istnieje możliwość odbioru paczki w Urzędzie Pocztowym (Poste Restatne).
Podczas składania zamówienia prosimy o wpisanie w polu uwagi informacji "odbiór w punkcie" oraz podanie adresu Urzędu Pocztowego.

 

InPost kurier 

Kurier InPost

 Termin doręczenia przesyłki to 1-2 dni robocze.
Jeżeli odbiorca zaznaczy serwis e-mail i wpisze swój adres e-mail, to wówczas otrzyma
informację o doręczeniu paczki jak i również trudnościach w jej doręczeniu.
Odbiorca każdorazowo otrzymuje powiadomienie SMS o nadaniu przesyłki.

Kurier podejmuje dwie próby doręczenia.
W przypadku nieobecności awizo jest wysyłane na wskazany adres e-mail z zaznaczoną usługą e-mail, która jest darmowa.
Paczka oczekuje przez kolejne 3 dni robocze na odbiór w Oddziale InPostu, a następnie jest zwracana do nadawcy.

 

InPost paczkomaty

Paczkomat InPost

Termin doręczenia przesyłki to 1-2 dni robocze.
Po otrzymaniu wiadomości SMS, że paczka znajduje się w Paczkomacie, odbiorca ma 2 dni na jej odebranie.
Jeśli okres ten zostanie przekroczony, przesyłka trafia do Oddziału InPost, gdzie oczekuje na odbiór przez kolejne 3 dni robocze.
W przypadku nieodebrania przesyłki, paczka zostaje zwrócona do nadawcy.

Klienci, którzy posiadają aplikację InPost, wszystkie powiadomienia będą otrzymywać za jej pośrednictwem.

 

Odbiór osobisty
Odbiór osobisty


Odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie firmy w Drużynie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
W tym przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy celem potwierdzenia dostępności produktów.

 


Wysyłka za granicę 

Wysyłka za granicę możliwa jest tylko za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie, w zależności od wagi paczki i kraju przeznaczenia.
W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.

 


 

POZNAJ FORMY PŁATNOŚCI DOSTĘPNE W DLUTA.PL

>>> KLIKNIJ TUTAJ <<<

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium