Sklep Dluta.pl
Program lojalnościowy


Program lojalnościowy - zbieraj punkty i wybieraj nagrody!

 

Jeśli wracasz do naszego sklepu na kolejne zakupy - ten program jest dla właśnie Ciebie!

Jeśli jesteś naszym stałym klientem, a jeszcze się nie zarejestrowałeś, zrób to teraz (REJESTRACJA) i kupuj szybciej i taniej!

1 punkt = 1 zł.

 

Jak zdobyć punkty?

1. Zarejestruj się i zrób zakupy w naszym sklepie. Za każde wydane 40 zł otrzymasz 1 punkt. Pamiętaj, że punkty naliczane są po zakończeniu realizacji zamówienia.

2. Zapisz się na newsletter. Wtedy otrzymasz od nas 10 punktów.

 


Jak wymienić punkty? 

1. Zaloguj się do swojego konta.

2. W panelu klienta znajdziesz informacje odnośnie ilości zebranych punktów. Kliknij „Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty”.

Instrukcja udziału w programie lojalnościowym - krok pierwszy logowanie

 

3.  Wyświetlona zostanie lista produktów dostępnych na wymianę oraz ilość potrzebnych na nie punktów.

Instrukcja udziału w programie lojalnościowym - krok drugi lista dostępnych produktów na wymianę

 

4. Zmień opcję wyświetlenia na „dostępne dla mnie”. Wtedy wyświetlona zostanie lista produktów dostępnych w ramach zebranej przez Ciebie ilości punktów.
Zdecyduj, czy chcesz wymienić punkty już teraz, czy chcesz zbierać je dalej.
Jeśli na liście znajduje się interesujący Cię produkt, kliknij „wymień”.

Instrukcja udziału w programie lojalnościowym - krok trzeci zmiana opcji wyświetlania

 

5. Zostaniesz przekierowany na kartę produktu. Kliknij "wybierz" i z rozwiniętej listy wybierz interesujący Cię wariant produktu lub "kropkę". Następnie kliknij wymień. Jeśli posiadasz wystarczającą ilość punktów, wybrany produkt zostanie dołożony do Twojego bieżącego zamówienia.

Instrukcja udziału w programie lojalnościowym - krok piąty wybór produktu

 

_____________________


Zasady:

Program obowiązuje tylko klientów zarejestrowanych.

Program dotyczy tylko zamówień składanych za pośrednictwem strony internetowej www.dluta.pl

Punkty naliczane są po zakończeniu realizacji zamówienia.

Program PUNKT nie dotyczy produktów, które w danej chwili objęte są promocją, wyprzedażą, przeceną.

Program PUNKT nie obowiązuje przy zamówieniach objętych innymi formami rabatowania (np. w formie obniżki ceny lub np. dodatkowych produktów dodawanych do zamówienia itp.)

Punkty przyporządkowane są do danego profilu klienta i nie można ich przenosić do innego profilu.

W przypadku anulacji zamówienia przez klienta, punkty nie zostaną przyznane.

W przypadku rezygnacji przez klienta z części zamówienia, obsługa sklepu przyznaje punkty za zrealizowaną część zamówienia.

W przypadku zwrotu produktu lub bezpodstawnej reklamacji, punkty przyznane wcześniej za dany produkt zostaną odjęte z puli punktów, którymi klient dysponuje.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium