Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy (zwrot)

Jeśli zamówione przez Ciebie produkty nie spełniają Twoich oczekiwań możesz je zwrócić. 
Masz na to ustawowe 14 dni, od momentu otrzymania zamówienia.

My jednak dajemy Ci o wiele więcej!

Jeśli kupiłeś u nas produkt oznaczony ikoną ROK NA ZWROT, to masz aż 365 dni na zmianę decyzji!
Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może też być uszkodzony.

-----

W przypadku zwrotu towarów, których wymiary przekraczają 1,8 m długości lub których waga jest większa niż 30 kg,
klient powinien liczyć się z wyższą niż standardowa opłatą za odesłanie produktów na adres sklepu.  


Jak dokonać zwrotu?

1. Wypełnij jeden z dostępnych formularzy zwrotu:

WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE

lub

POBIERZ FORMULARZ PDF, WYDRUKUJ, WYPEŁNIJ I DOŁÓŻ DO PACZKI

  

2. Zwracane produkty wraz z dokumentem zakupu odeślij na nasz adres:

"CILIO" Agnieszka Baraniok-Lipińska
ul. Powstańców Wlkp. 55, DRUŻYNA
62-053 Mosina

z adnotacją "ZWROT"

3. Po otrzymaniu przesyłki przygotujemy dla Ciebie korektę z tytułu zwrotu towaru i skontaktujemy się z Tobą
mailowo lub telefonicznie.

 

4. Jeśli wybrałeś opcję zwrotu na konto, należność zostanie przelana w ciągu 14 dni.

 

 

Reklamacja

Dokładamy wszelkich starań, aby nasz magazyn opuszczały wyłącznie towary najwyższej jakości, wolne od wad.

Jeśli jednak zdarzy się, że:

dotrze do Ciebie produkt:
- uszkodzony (np. pęknięty kamień)
- niekompletny (np. w komplecie brakuje pewnych elementów)
- niezgodny z opisem produktu (np. posiada inne wymiary)
- nie nadaje się do celów, do jakich jest zwykle używany (np. dłuto pęka podczas rzeźbienia)
- który nie spełnia Twoich oczekiwań, które wynikają z zapewnień sprzedawcy lub producenta
(np. pobijak pęka podczas pracy)

podczas późniejszej pracy:
- narzędzie ujawni defekt
- urządzenie ulegnie awarii

Masz prawo do reklamacji!

 

Jak złożyć reklamację?

1. Zadzwoń do nas 61 819-21-41 lub napisz na adres sklep@dluta.pl, a uzgodnimy szczegółowy sposób reklamacji,
pomagając wybrać Ci najbardziej korzystną procedurę.

2. Jeśli będzie to konieczne, po odbiór reklamowanego produktu wyślemy kuriera, żebyś nie musiał ponosić
dodatkowych kosztów. Wystarczy tylko, że przygotujesz produkt do wysyłki.

3. Zgłoszenie reklamacyjne każdorazowo potwierdzamy e-mailem (jeśli taki posiadamy).

4. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, po tym czasie otrzymasz informację o sposobie jej rozpatrzenia (wymiana, naprawa lub zwrot należności).

Nie przyjmujemy reklamowanego towaru w przesyłkach za pobraniem.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium